ÜLDTINGIMUSED
E-poe jetest.ee omanik on Margit Midro, asukohaga Kahkva küla, Setomaa vald Võrumaa 64306 Eesti.
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest www.jetest.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
TELLIMUSE VORMISTAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Toode broneeritakse peale JetEST arvelduskontole raha laekumist. Tooteid enne raha laekumist ei broneerita.
HIND
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, tellimuse hinnast ning kättetoimetamise viisist. Eestis on kauba saatmine tasuta, kui tellimuse hind on vähemalt 49 € (va kullerteenus). Kullerteenus on tasuta alates 100 € väärtusega ostust.
Soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka maha kriipsutatult vana hind.
Kui tellimuse summa väheneb püsikliendi soodustust ja/või sooduskoodi kasutades alla 49 €, lisandub tellimusele ka postikulu.
TOODETE SAADAVUS
JetEST teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.
TOOTE ÜMBERVAHETAMINE
Toodete ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul ostja tagastab kaubad samadel tingimustel nagu sätestatud peatükis “TAGASTAMINE”, kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud toodete asemel sarnaseid tooteid samas või suuremas väärtuses. Vahetades tooted suuremas väärtuses toodete vastu, katab rahalise vahe ostja.
Ostetud toote saab ümber vahetada esitades vastava avalduse meie e-posti aadressile info@jetest.ee hiljemalt 14 päeva jooksul toote kättesaamisest.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on JetEST osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@jetest.ee või helistada telefonil +372 5336 3804. JetEST on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustatud vastama kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja JetEST ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja JetEST vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.